Juno

 Am trecut azi pe la bibliotecă şi fiindcă aveam nevoie de o carte despre istoria cinematografia am trecut şi pe la secţia de filme, mi-am amintit că pot să împrumut şi eu un film, cu toate că nu am facut-o niciodată...am aruncat o privire printre DVD-uri şi am ales  filmul Juno. M-a atras carcasa portocalie :)). Am luat DVD-ul acasă şi l-am vizionat.
  Juno, e o fetişcană de 16 ani, tupeistă şi încrezătoare, demnă de admirat chiar şi dupa ce rămâne însărcinată cu Paulie Bleeker, colegul ei de şcoală, nu se dă bătută. La început vrea să facă un avort, apoi se răzgândeşte şi hotărăşte să dea copilul spre adopţie imediat după naştere. Împreună cu Leah, cea mai bună prietenă îi găsesc copilului nenăscut o familie potrivita datorită anunţului găsit în ziar. Face cunoştinţă cu cei doi  viitori părinţi, Mark şi Vanessa, hotărându-se să le dea copilul imediat după naştere.
  Lunile trect, sarcina progresează, iar Juno îi vizitează tot mai des pe cei doi pentru a îi ţine la curent cu evoluţia sarcinii.Tot într-o asftel de zi află că Mark nu este pregătit să fie tată şi că urmează să se despartă de Vanessa. Disperată aceasta îi scrie un mesaj Vanessei în care îi scrie "Dacă tu mai vrei, vreau şi eu!" , prin care  îi lasă copilul ei.
Juno şi Bleeker îşi mărturisesc unul altuia dragostea, este vizitată la spital de el.Tot de acolo Vanessa ia copilul acasă, cei doi tineri părinţi nevrând să-l mai vadă. Filmul se termină cu Juno şi Bleek cântând la chitară.
    Cel mai mult la filmul asta mi-a plăcut soundtrack-ul!
 

Comentarii