Căţeluş cu păru' creţ

 Sunt mic, năzdrăvan, puţin hamiş şi latru destul de bine pe româneşte, dar oamenii nu mă înţeleg, că aşa sunt ei. Am vreo doua luni, sunt năzdrăvan iubit de toată lumea, mai ales de Bianca.
  Îmi place cel mai mult să rod lucruri, să mănânc e un hobby al meu descoperit din prima zi de viaţă şi forte mult să alerg după găini. O cam supăr pe mama Lolita că mi-a  tăiat porţia de lăptic din fragedă pruncie, aşa că acum trebuie să mă mulţumesc cu ce îmi dau stăpânii. De la mama mi-o cami iau pe coajă când exagerez, că de' aşa sunt mamele.
Nu îmi place deloc să mă laud dar sunt un căţel foarte chipeş, am ciorăpei albi la lăbuţe, o blăniţă neagră ca abanosul şi stufoasă. I'm a fluffy dog şi sunt cel mai frumos căţel care a crescut în curtea stăpânilor.
  Pe scurt, sunt Ursu'.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)