Vara cu dor de ducă - Wanderlust summer

Admiram Varșovia - Polonia


S-a încheiat vara, am trecut prin toate ușile deschise anul acesta și încă am în mine dor de ducă. 
Anul acesta am vizitat cele mai multe țări din viața mea: Ungaria, Polonia, Slovacia, Lituania plus puțin din România (marea și muntele) - toate în trei luni. 

Când crești și trăiești mai mult pe lângă casă - credeți-mă, e mult. Pentru mine au fost experiențe extraordinare, mi-am făcut prieteni veniți din șase țări: Lituania, Slovacia, Spania, Bulgaria, Iordania și Liban.

Camping lângă Vilnius - Lituania


Am descoperit tradiții, obiceiuri, locuri, povești și oameni care m-au învățat că suntem diferiți și în același timp similari, de oriunde am veni.

Am realizat că peste tot oamenii sunt frumoși - dornici de cunoaștere și că există dorință de comunicare indiferent de locul din care provenim.

Pe lângă Munți Pieniny - Munții Tatra în Slovacia


Lucruri noi pe care le-am făcut vara aceasta: am văzut muntele și marea în același an, am mers cu barca, am dormit în cort, am probat un hijab, am gustat preparate specifice unor țări noi, am participat la discuții pe teme ecologice și drepturile omului, am învățat câteva cuvinte în limba arabă și lituaniană, dar am aflat pe pielea mea încă odată cât este de importantă comunicarea într-o limbă internațională - engleza. Am ieșit din zona de confort.

Cu barca pe Valea Dunajec - granița dintre Slovacia și Polonia

Munții Tatra în Velka Lomnica, Slovacia



Prin România am văzut munții și marea. Am călătorit mult cu trenul și trebuie să recunosc că avem o țară senzațional de frumoasă. 

Parcul de distracții din Costinești
Marea Neagră, Stațiunea Neptun
Salina Turda, România
Alba Iulia, România


Acum sun acasă de trei zile - după YouthExchange-ul din Slovacia și parcă nu m-am acomodat, parcă multe îmi sunt cam străine încă.
De acum încolo am să călătoresc mai mult prin intermediul cărților, al filmelor. Asta până la următoarea oportunitate de a călători și fizic, desigur.
Voi ce mai faceți? 
Vara voastră cum a trecut?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)