Curcubee




Azi, zi obisnuita de primavara, mai ales o zi din apropierea Pastelui.

Alergatura, ieri curatenie generala la mine in camera si stres, azi cumparaturi.Fuga de colo-n-colo prin supermarket, zici ca era un furnicar plin de energie si dinamism.

Da, domnule, o lume dinamica si harnica, toti isi vad linistiti de fleacurile vietii, inclusiv eu.
Cand sa iesim din supermarket,afara furtuna... inorat intr-o parte, pe cealalta soare.
Calare pe cer doua curcubee splendide. Toatal lumea sare cu aparatele foto si telefoanele "Oai, uite ce frumos e, fa-i o poza!", inclusiv eu, dovada mai sus.
Printre tunete si fulgere, doua ROGVAIV-uri erau numai bune. Chiar ca nu mai vazusem un curcubeu de multa vreme, mai ales doua si pe furtuna.
Un alt motiv de bucurie al vietii de zi cu zi. Schitam un zambet cand le vedem si nu e neaparat de vorba de reduceri de pret la nu stiu ce produse.
Imi amintesc de un banc, un copil vede un curcubeu si ii spune mamei sale "Mama, uite ce reclama frumoasa e pe cer!", da ne-am invatat sa traim intre patru pereti, online si sa alergam dupa reduceri... aerul liber e tot mai rar pentru noi. Dar din cand in cand mai scapam de rutina asta. :)




Comentarii

  1. Si io am vazut curcubeele erau foarte faine
    eu eram in tranvai si toata lumea sa uitat la curcubeele alea faine de pe cer! :* chiar incepe sa imi placa primavara:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)