Papagalul

Sunt o fata curajoasa, asa ca am curatat bine colivia lui Coco.
Se uita la mine cu ochii aia de ce faci cu casuta mea? cand am scos-o din camera.
Era plina de fulgi de nea, albe, imaculate, catifelate si usor de suflat sunt penele in cauza...
  Nu stiam ca voi avea de curatat cat dupa un stol de gaste cand mi-am luat pasarele... dupa ce au zburat*  cintezoii m-a pus gandul sa-mi iau perus.
  De patru ani incoace avem activitate continua . Coco  sa faca mizerie iar  eu  curat.
 Trebuie sa recunosc ca viata nu ar mai fi deloc la fel fara ea, cine m-ar mai trezi sambata dimineata la ore matinale cand uit geamul deschis? Nimeni, cu exceptia masinilor sau a vecinilor.
  De cine as rade eu cand face vreo boacana, ori se joaca cu ce are in cale? De nimeni. Ne iubim asa cum suntem, cu bune si rele.

*murit

Comentarii