Relatări din lumea celor fascinați 2-Veterinarul



Ca să revenim într-o notă optimistă, că prea mult pesimism și melancolie ne supără stomacul, vreau să vă povestesc ceva.
Se întâmpla pe holul teatrului de păpuși din Oradea, eu și alte prietene eram costumate care în ce... de la clovn (eu) la prințese, ele.
Copiii intră timizi de mână cu părinții și se așează cuminței pe fotoliile de culoare roșie... așteaptă.
Datoria noastră acolo e să ne băgăm în seamă cu ei până începe spectacolul, zis și făcut.
Mă apropii șontâc-șontâc de doi țânci simpatici, frate și soră. Îi întreb frumușel de sănătate și de meseria pe care vor să o practice pe când vor fi mari. Întrebare mereu actuală în lumea celor fascinați.
Frățiorul spune că vrea să devina pompier, surioara, ceva mai mare și hotărâtă spune: veterinar.
Simpatic, băiețelul revine și el asupra ideii de meserie și răspunde că tot veterinar ar vrea să se facă, cu o singură modificare, el va fi... veterinar de furnici.
Ce-ți poți dori mai mult de la viață? Altceva decât să tratezi micile ființe care au și ele atâta nevoie de atenție. :)
Copilul a fost ingenios, și, cine știe ce va ajunge el peste ani și ani. Mă gândesc că va revoluționa lumea științifică, sau poate va pune bazele unei noi meserii. Eu n-am de unde să știu, dar un lucru e sigur, printre cei mici nu te poți plictisi prea ușor.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)