Într-o zi mi-am propus să-i înțeleg pe ceilalți



Într-o zi mi-am propus să-i înțeleg pe ceilalți. 
Să  înțeleg de ce e vecinul de la patru își aprinde țigara în scară, de ce profesoara din gimnaziu era mereu irascibilă, de ce oamenii zâmbesc mult mai puțin, iar unii copii nu mănâncă tot din farfurie ...
Am stat și m-am gândit, această încercare este aproape imposibilă pentru că eu nu m-am înțeles încă pe mine.

N-am înțeles de ce mă las uneori copleșită de lene, de ce am lăsat oameni dragi să plece din viața mea, de ce încerc să țin legătura cu alții și mi se rupe sufletul că ei nu înțeleg ce simt eu. De ce simt că am încă lacune în exprimare și de ce din lumea asta atât de complexă eu înțeleg atât de puțin?

Comentarii

  1. Câteodată nu putem înțelege unele lucruri. Nu pentru că nu ne-am dori asta ci poate doar nu am trecut prin asemenea stări ca si persoana respectivă. Probabil o să înțelegem cândva de ce profesoara era mereu asa sau de ce micul Andrei nu are poftă de mâncare, că a mâncat bomboane înainte de masă dar nu a spus nimănui asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, trecem prin multe și uneori rămânem cu nimic. Uneori :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)