Imi vreau prietenii


Am tot dat search-uri zilele astea crezand ca am sa-mi regasesc copilaria, am vrut sa-mi gasesc prietenii, la TV, pe youtube, pe trilulilu, oriunde... mi-e dor de ei, desi nu cred ca ii voi regasi vreodata pe reroii copilarieie mele asa cum au fost ei.
Adica ce copil nu l-a indragit pe Louie si serialul Viata cu Louie?!
Lumea zicea ca se difuzau numai desene violente pe canalele pentru copii, in parte era adevarat, dar si acum se difuzeaza adevarate tampenii.
In primele doua generatii ale canalului Fox Kids iar apoi Jetix am putut vedea diferite desene care i-au bucurat pe copii, si pe mine de altfel.
Preferatele mele au fost Jim Button, copilul care umbla prin lume cu o locomotiva alaturi de prietenul lui,mai era si Printesa Sisi, acea tanara , un desen animat viu colorat, frumos, cu bun simt, Jin Jin si patrula panda un ursulet panda care trecea prin diferite situatii alaturi de prietenii sai (o maimuta si un papagal, daca bine imi amintesc).
Au mai fost si Lumea lui Bobby, copilul de patru ani cu o imaginatie mai mare decat el, Peter Pan si piratii, Cei patru fantastici, Caine Rau era desenul acela cu un catel nazdravan si familia lui, care lesina cand i se zicea ca e"caine rau",sau Motanul Eek (cel purpuriu), Familia De Ce?...
Sa nu uitam de Ce-i cu Andy, marele farsor si altii ca el, alte desene care au rulat timp de un deceniu nestingerite, pe FOX KIDS si JETIX, iar apoi a aparut Disney Chanel, care umple programul de transmisie cu tot felul de prostioare,filme fara cap si fara coada produse de The Disney Company in ultimii zece ani...
Mi se par prostesti, adica sa le vezi pe toate fetitele lesinate dupa "Hannah Montana"(si in flm si in realitate), sau dupa Fratii Jonas, parerea mea e ca e cel mai prost serial.
Exista insa scapare cu Zack si Cody ce viata minunata, sau poate H2o doar adauga apa, dar umplu programul cu reluari ale serialelor pana-n panzele albe. E normal?
Adica, acum in loc sa iasa fetitele afara sa se joace de-a spioanele, cum faceam noi cand eram mici, danseaza cu o peruca si un microfon din plastic, prefacandu-se Hannah Montana...
Adica recunosc, vremurile se schimba, dar modificarea asta a programului a fost mult prea brusca, sa te trezesti in cateva luni ca nu mai poti vedea nimic bun din cauza ca ne indoapa astia cu filmele lor Disney actuale (cu glume de doi bani, care dublate nu suna nici cum, ori danseaza pana adormim) eram de acord cu filmele Disney clasice gen Bambi, Alba-ca-Zapada, Mickey Mouse (NU3D), dar nu astea.
Mi-e mila de copii de azi care nu au ocazia sa ii cunoasca pe vechii nostri amici animati si colorati, cat despre Minimax, acolo lucrurile au ramas cam la fel, din fericire.

P.S Cele de mai sus sunt strict parerile mele, daca mi le impartasiti anuntati-ma (prin comentariu)!

Comentarii

  1. vai ... viata cu louie, printesa sisi , cei cu andi .. toate au fost desene foarte frumoase la timpul lor , ai dreptate bia .. eu vad dupa sora-mea .. la ce prostii de desene se uita acum :|

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)