In autobuz

De cate ori ati patit sa va uitati la o persoana cunoscuta, aceasta sa zambeasca si sa va apuce rasul?
Am ras o tura buna pe autobuz, ieri venind spre casa.
Eram cu Ruxi si sora ei mai mica, fusesem la o plimbare, am luat autobuzul ca sa venim acasa. Intre timp, ne-am intalnit cu cineva (o fata), intram in vorba.
Intr-un moment de tacere, sar cu o intrebare catre acea fata:
-Ce ai spus?
-...n-am spus nimic...
-Oh, scuze, mi s-a parut ca ai zis ceva! (afisez un zambet si ma intorc rusinata catre Ruxi si sora ei)
Ele incep sa chicoteasca, zambesc si eu... fata cu care ne-am intalnit rade si ea...
Intre timp urca o femeie cu un copil, se aseaza langa fata aceea, vorbesc pe maghiara, (cunosteau bine si romana, dar erau secrete prea mari ca sa le zica in romaneste),ne uitam la ele pret de cateva secunde in care ne dam seama ca e in zadar, cum noi trei ( eu,Ruxi si sora ei) nu intelegeam o iota, ne-am intors la rasul nostru, din discutia lor auzim fragmente romanesti,ca sa intelega copilul ce e intrebat.
Un batranel de pe scaunul de-alaturi ni s-a alaturat si el, mai intai un zambet timid, apoi un zambet larg si pe urma un hohot inabusit si o rosire a fetei.

Tot el ne-a zis ca din cate stie el n-a murit nimeni de ras... poate doar a lesinat :)).

***********

Fara sa aiba vreo legatura cu postare de mai sus intreb, de cate ori poti ascult o melodie pana sa te plictisesti de ea?

Eu una pot asculta de foarte multe ori o melodie.
Ascultati si voi. ;)


Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii