De azi, de ieri...


Azi vă aduc la cunoștință că la magazinul universal online adevarulshop.ro găsiți la un preț foarte bun cărți din colecția  Pictori de geniu , la numai 7,99 lei.
***

Aaaa, v-am zis că am prezentat Maestrul și Margareta la ora de română? Am luat nota maximă, prfesoarei i-a plăcut că am structurat rezumatul, deși am omis foarte multe din conținutul cărții, l-am sintetizat până la maxim ca să pot prezenta.
Lista de personaje principale

Noua mea bufniță de pus la gât.I-am facut fotografii, ieri v-am prezentat imagini din Oradea, azi vă prezint medalionul cumpărat ieri. 

Ador bufinițele și medalioanele cu bufnițe. Sunt niște păsări incredibile cu ochi mari și expresivi.
Bufnițele sunt simbolul înțelepciunii, asociate adesea de poporul român cu întunericul, misticul dar și cu ghinionul, ceea e nedrept pentru ca bufnița e o creatruă superbă și inteligentă. 
E la fel de nedrept ca superstiția cu pisica neagră de care se spune că trebuie să ne ferim.Aiurea, ce vină are biata pisicuță că s-a născut cu blăniță neagră? Pisica și bufnița au fost mereu asociate în basme și povești ca fiind animale ce ajută vrăjitoarele.Acum că vine Halloween-ul ne putem imagina o vrăjitoare zburând alături de o pisică pe mătură și o bufniță alături. 
Că veni vorba de pisică neagră, și în Maestrul și Margareta a lui Bulgakov, dacă citiți romanul, veți da de Behemoth, motanul negru cu însușiri omenești. Un personaj șiret cu doza lui de malefic, dar foarte simpatic per-ansamblu.

Buha cea înțeleaptă


 Voi ce mai aveți nou de zis, nou cumpărat de văzut de citit? :D
 



Comentarii

  1. Cât de drăguţă e bufniţaa :3 Am şi eu un medalion cu ceas, tot bufniţă. O port tot timpul ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa bufnita. Insa spun sincer ca nu este chiar preferata mea :D Mie imi plac porumbeii... :)
    Felicitari pentru nota...iti doresc sa iei numai 10 10 10 10 10 ...
    Altceva nou : mmm... M-am apucat sa citesc ,,O dragoste care nu dovedeste nimic" de Anton Holban si nu imi mai vine sa ma despart de carte :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa, mersi, sa dea Dumnezeu numai 10 10 10... :) Am citit ca te-ai apucat de citit,foarte bine, poate publici si orecenzie a cartii dupa ce termini lectura. :D

      Ștergere
    2. De citit am citit intodeauna doar ca nu romane.Am citit carti de psihologie si de IT :) O sa postez si o recenzie dupa ce o termin .:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)