M-am hotărât să devin prost, sau nu?!



Cărticica, altfel nu am cum să-i spun, scrisă de Martin Page e o satiră la adresa societății moderne, cea franceză în principal.
 M-am hotărât să devin prost e o operă cu un titlu foarte sugestiv, pe parcursul romanului -Antoine, un tânăr inteligent de 25 de ani s-a săturat de inteligență pentru că îi ia fericirea lucrurilor mărunte- se hotărăște să devină prost.
Să vă spun mai multe despre acest Antoine? E un tânăr inteligent, cum am mai zis, dar cam sărac, pentru a scăpa de acest impediment începe să pună în aplicare mici furtișaguri: "Antoine nu se considera un hoț, nu era suficient de neserios pentru așa ceva și de aceea subtiliza doar ce-i trebuia: șampon cât o alună presată într-o cutiuță de bomboane.La fel proceda pentru pasta de dinți,săpun(...)".Ba chiar "fura cărțile pagină cu pagină și le reconstituia la adăpost, în apartamentul său, ca un edito clandestin."

V-am trezit interesaul? Atunci vă spun mai departe că acest băiat nu se rezumă doar la furtișaguri, el încearcă să devină prost prin trei metode care eșuează sau nu.Vă spun astea doar ca să vă trezesc interesul ... mie mi s-a părut o carte drăguță.
Cartea e scurtă și ușor de citit, pe lângă asta e de un sarcasm și umor foarte apetisante.
Imaginea nu are neapărat legătură cu cartea, dar sunt simpatice amândouă,și cartea și veverița.
***

p.s. Am văzut azi un elev în școala care s-a întâlnit cu directorul pe coridor,bietul elev, tot era vânăt la un ochi și plin de zgârieturi pe obraz.Happy Halloween!
Cum ați sărbătorit?

Comentarii

  1. Interesanta ideea cartii. Mda, uneori inteligenta iti aduce mai putine foloase decat "prostia".
    Halloween-ul l-am sarbatorit invatand pentru testele de a doua zi. :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)