Bianca se hotărăşte să fie bucuroasă :)

 În sfârşit am reuşit să împrumut de la bibliotecă Veronika se hotărăşte să moară, de câte ori am cautat-o nu era pe raft. Azi am prins-o în sfârşit şi am luat-o acasă.
Descrierea carţii e tare interesantă.Încă nu am citit, dar sunt sigură că în conţinut vor fi lucruri mai interesante.
   Cartea îmi aminteşte de un vis pe care l-am avut  cu ceva vreme în urmă. Se făcea că eram la doctor, acesta îmi spunea în continu că în scurtă vreme voi da ortul popii.
  Eram disperată de sinceritatea de siguranţa cu care îmi spunea acest lucru, ceea ce e adevărat şi în viaţa reala, medicii noştri sunt foarte direcţi.
  Eu, ca un bolnav tipic, amărât de veste, negam acest lucru şi îmi repetam că: nu pot să mor, nu sunt bolnavă, de ce să mor?
   Visul acela a fost foarte real, şi de aceea m-am  hotărât să mă bucur că sunt sănătoasă, adică sunt fericită că nu sufăr de vreo boală incurabilă, ar trebui să te bucuri şi tu, eşti viu, sănătos.

Comentarii

  1. Mi-am gasit recent cartea in format ebook si sta pe lista de "to-read", asteptand sa fie deschisa. Pana acum, nu am auzit decat lucruri bune despre ea.
    Sa-mi zici cum ti s-a parut. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)