Păpuşă muzicală

 Azi a fost o zi plină, plină de lene şi somnolenţă... noaptea trecută a fost şi ea plină de insomnii.
  Treabă-i asta? Ziua aş dormi, iar noaptea când trebe nu pot sa dorm...
   Adică am putut, până la un moment dat, când a început o papuşă să cânte, nu vă gândiţi la prostioare, păpuşa cu pricina are un mecanism, dacă roteşti de o cheiţă începe să se audă o melodie... melodie din care am auzit câteva note prin miezul nopţii trecute...
  O am amintire de la Castelul Bran de vreo şase ani, am numit-o Briana, s-a umplut biata de praf de când nu am mişcat-o şi m-am  speriat puţin când am auzit-o în toiul nopţii.
  Tata zicea că poate am visat doar, "cum să visez tată, când sunt trează?", adică omul nu se ridică din senin în toiul nopţii că aude păpuşi muzicale cântând, nu? :))
  A fost puţin creepy...

Comentarii