Prima zăpadă+ povestea lui Moș Nicolae

desenul meu-bradulet
Azi a fost prima ninsoare în Oradea. A fost frumos, ningea cu fulgi mari şi sănătoşi, plăcuţi, pufoşi de la ora şapte dimineaţa de când am deschis eu ochii, ba chiar mai devreme.
Zăpada a fost mai matinala decât mine dar pe parcursul zilei s-a îmbolnăvit şi s-a făcut o fleașcă de toată mândria.
Așa că pe viitor, te rog zăpadă, să-ți iei vitaminele ca să rămâi sănătoasă. Metamorfozarea ta în noroi îmi displace teribil.
Îți cer asta pentru că îmi place zăpada, nu noroiul. Îmi place și bucuria copiilor care se mai joacă pe afară din când în când. Sunt o priveliște destul de rară, dar totuși existentă. Cum  ne bulgăream noi când eram mici? Într-o iarnă chiar m-am crezut Crăiasa Zăpezii din cartier, îmi doream atât de mult să ningă că s-a și indeplinit.

Așa că, dragă zăpadă, vino când vei fi pregătită, eu te aștept și acum cu aceeași nerăbdare de copil naiv și inocent.

 A fost drăguț ca în ajun de Sfânt Nicolae să ningă. Apropo, cunoașteți voi povestea lui Moș Nicolae?
Special pentru voi și cei dragi ai voștri și ai mei am făcut un mini colaj cu imagini dintr-o carte. De acolo puteți afla o povestioară cu Moș Nicolae care vine în fiecare an în noaptea de 5 spre 6 decembrie, adică azi. Copii cuminți primesc de la el ce își doresc, în timp ce copii răi primesc doar nuielușe colorate . Eu una aveam o colecție destul de bogată de nuielușe primite de la Moșul, deși nu eram o fetiță rea...soarta, pe lângă nuielușe îmi mai aducea și dulciuri, hăinuțe sau jucării. Vă pun mai jos colajul. Cred că va trebui sa salvați imaginea ca să puteți citi sau să dați CTRL+bilă mouse (zoom in).
 Imaginile sunt luate din cartea Poveste adevărată cu Moș Nicolae editura Aquila 93. 
Am primit cărțulia asta cu ceva ani în urmă de la o mătușă, mătușile știu să facă daruri frumoase. 
Vouă ce vă aduce Moș Nicolae? Eu mă mulțumesc foarte bine cu sănătate, cu cei dragi aproape și ceva note bune, pe ici pe colo. ;)

Acest articol a fost scris în cadrul postărilor de iarnă organizat pe blogul Love for Books

Comentarii

  1. Minunat desen, ca toate ale tale. Cred ca nu mai e nevoie sa iti spun din nou cat de talentata esti. ♥
    La mine incepuse astazi sa ninga cand eram la scoala, si am sarit toti la geam entuziasmati, dar s-a oprit dupa numai 10 minute. S-a cam tinut vremea de sotii. In fine, acum a nins din nou si e un peisaj de vis. :)
    De la Mos Nicolae astept o nota mare la teza, si ceva sanatate, a mea si a celor dragi. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne asemanam...mie mi-a adus notele in general mari la teze :D Iti tine si tie pumnii sa-ti aduca notele mari. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)