Superman, Spiderman sau Batman


Azi facem seară de film şi vă invit să urmăriţi Superman, Spiderman sau Batman. Mi-a plăcut enorm de mult acest scurt-metraj. Filmul redă povestea lui Aaron, un copil de cinci ani, care împreună cu tatăl lui, o vizitează pe mama sa bolnavă la spital. Din păcate filmul redă o realitate crudă, câți alți copilași sunt puși în situația lui Aaron în lumea asta? Îmi răspund singură la întrebare, prea mulți, să știți.

captură film-sursă
Ți-am adus niște inimioare...dacă nu-s bune îți aduc alta, mami! Care-ți place mai mult? Mâine îți mai dau una, nouă.
   
 

Filmul acesta impresionează întocmai prin simplitate, un copil frumos și scump ca cel din film va reuși mereu să ajungă la inimile spectatorilor.
Superman, Spiderman sau Batman este un film premiat la Malta cu titlul de Cel mai bun scurtmetraj , premiu acordat anul acesta de ziua națională. A fost regizat de Tudor Giurgiu.
Mai jos vă invit să-l urmăriți, are doar zece minute, cu generic unsprezece și ceva și e mult mai bun decât multe pe care le-am văzut. Adevărul e că un scurtmetraj e mai bun decât multe filme, din cauză că e mai scurt   e și mai concentrat. Mie îmi plac mai mult decât filmele.



Eu îi acord nota 10 din 10. Voi cât i-ați da? Vă place? Aștept opinii argumentate pro sau contra. :)
  Spuneam în articolul anterior că aştept zăpada, azi am primit-o din belșug și mă bucur de ea, voi nu? Chiar am fost Crăiasa zăpezii pentru o oră în fața unor copii. Erau simpatici, o fetiță își dorea o cămilă care să o tragă cu sania și ca să nu-i fie frig cămilei ar vrea să o îmbrace cu fular,mănuși, căciulă și palton. Drăguț, nu? Fetița avea trei anișori și era o scumpă. Mulţumesc pentru timpul acordat! O seară frumoasă şi o săptămână plăcută vă doresc!

Comentarii

  1. Vaii, l-am vazut si am plans ceva :(( asta da arta. Respect!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce trebuie sa fie atat de trist? Nu mai vad sa scriu de atatea lacrimi. Cu medicina noastra atat de evoluata, de ce mai exista inca astfel de cazuri? :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am plans, dar m-a emotionat oricum. Din pacate, cu toata tehnologia noastra nu suntem neputinciosi in fata dorintei Divinitatii, a sortii ...spune-i cum vrei.

      Ștergere
  3. Foarte interesant scurt metrajul,şi blogul tău de asemenea!:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)