Am revenit la normal...


A trecut si Craciunul, pe care l-am petrecut in fusta, va dati seama?!
Eu sa stau o zi intreaga in fusta, cine ar fi crezut, dar mai ales in prima in a doua si in a treia zi de Craciun, mi-am si notat, plus ca si afara tot cu fusta am fost, pozele imi sunt dovzi clare! (p.s. dupa o vreme te obisnuiesti si incepe sa-ti placa)
In fine, azi mi-am schimbat tinuta, am revenit la blugi... in schimb sunt tot aceeasi.
Inca ma gandesc unde si cu cine voi numara minutele dintre ani....
Poate ca merg in centru sa vad "artificiurile" (artificiile), daca gasesc cu cine si mai ales daca voi primi permisiunea aceasta :)) .
Sau poate voi sta acasa si voi numara minutele dintre ani impreuna cu cei de la "tembelizor" (TV), ca in majoritatea anilor, cititnd si trimitand mesaje cu traditionalul "La multi ani!". Desi sincer, mi-ar place sa numar minutele in centru impreuna cu alti concetateni... doar ca gandul "bombelor" (petardelor) ma ingrozeste.
De cand am fost mica am ramas cu sechele din cauza lor... parca, parca anult trecut si anul asta s-au mai domolit, cand eram micutza tunau pe ele de le sarea capacele.
Unii se accidentau cu ele, puteau sa-si piarda un ochi sau doi, sa ramana invalizi, da ce conteaza?! Ca doar puscau petarzi si faceau la fel ca ceilalti! Cred ca o data am puscat si eu o "bomba" din aia, eram mica si tati mi-a pus-o in mana gata aprinsa, asa am dat cu ea, nici nu mai stiu, de sa n-o vad si nici sa nu o aud, da tot am auzit-o....n-am dat eu cu prea multe petarzi pana acuma, da lasa ca dau altii....
Apropo, astazi seara un "comerciant" ambulant ne-a servit pe mine si Ioana cu aceste povnitori:
- Vreti petarzi fetelor?
- Nuuu.., multumim! :))
Credeam ca vrea sa ne vanda altceva, dar petarde, ce era sa facem noi cu ele?! Sa ne aruncam in aer?
Oricum, aveti mare grija de voi mai ales in perioada asta, daca voi nu sunteti nebuni sa umblati cu de astea, sunt destui altii care o fac. :))
Salutare!!! Pupici!

Comentarii