Al saselea simt


Un subiect ciudat mi-a "bantuit" zilele astea prin cap... da da, fenomene stranii, puteau fi si fantome, ca un fel de "Sah-Mat" cu fenomene stranii.
E un fel de "al saselea simt", sa ai impresia ca e cineva langa tine si incearca sa iti spuna ceva, dar nu il vezi. Sau mai rau, il vezi dar nu realizezi pe moment.
Am patit-o cand am fost mai mica, eram in sat la bunica, miez de noapte linistita.
Ma ridic in toiul noptii si ma uit pe geam, o ciudatenie care se suprapunea cu acoperisul casei de vis-a-vi din curte ma chema, ceva de genul "Vino la mine!".
Era cat acoperisul, avea o gura si ochii de fulger, dar nu ma speriau, ma "fermecau", "vrajeau", ma uitam fix.
Am coborat din pat si m-am indreptat spre usa, am prins de clanta si am dat sa ies, dar nu stiu cum, de am strigat-o pe buni, care dormea linistita.
Mi-a zis sa dorm la loc, dar nu aveam cum, pentru ca eram langa iesire si nu era chip sa ma introc in pat, pentru ca se facuse bezna. Cand acel "ceva" ma chema la el, era o lumnai albicioasa in camera, era asa de linistitor, acum ma infior la amintirea aceea, dar atunci eram asa de linistita.
De parca un prieten m-ar fi chemat, problema e ca nu stiu daca era prieten sau nu... si acum ma gandesc ce as fi patit daca as fi iesit... mi-e putin teama.
Intr-o alta noapte,dar ceva mai recent, tot in acel loc am vazut in spatele acelui acoperis o lumina portocalie, ca un stalp (dar nu e nici un stalp acolo), ca un apus sau un rasarit de Soare in toiul noptii... am stat tot la fel de "vrajita" si l-am privit...a durat injur de cateva minute, apoi m-am culcat linistita.
E ciudat... si nu cred ca e doar rodul imaginatiei mele, care e bogata, nu e vorba... dar ceva nu e "normal".
Sa ma inscriu la "A haunting" (Fenomene stranii)? Naa. Candva poate cineva ma va ajuta sa deslusec "misterul".
Dar pana atunci cred ca o sa ma leg la ochi si o sa imi pun dopuri in urechi cand merg in sat, ca sa nu fiu nevoita sa ma plimb hai-hui.
Cert e, ca fantome exista... sunt doar niste biete spirite ratacite prin lumea noastra si asteapta permisiunea de a trece.
E normal sa imi fie frica, de fapt sa ne fie frica... omului mereu ii e teama de necunoscut, asta e sigur.
Plus ca daca citesc, sau vad la TV povesti cu fantome, toate "trec" pe la mine... si mi-e frica si sa adorm.
Apropo, ati auzit de Iulia Hasdeu? E a fost un copil geniu, talentat, a murit in floare varstei iar tatal sau a construit un "templu" dedicat ei, unde comunicau dupa moartea sa.
Toti cei care au vizitat castelul "Iulia Hasdeu" din Campina, au zis ca nu se petrec lucruri prea normale acolo. Se spune ca Iulia ar canta la pianina aflata in hol. Infiorator.
Oricum, sper sa nu aveti fiori pe sirea spinarii din cauza mea. O zi si o noapte buna!

Comentarii

  1. eu am avut...si as vrea ca in momentul asta sa-mi aprinda cineva lumina din camera....da nu cineva "al saselea simt"...spookey!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau Dandelionlover, intentia mea nu a fost de a va speria! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)