Bocoanca Fermecata

Hmm... cum sa incep? Cu inceputul, desigur.
Mi-am amintit zilele aste de vreme cand eram eu tanara, zici ca acuma as fi batrana, de fapt de cand eram mai mica.
Ce mult imi placea si atunci sa merg la teatru. La teatrul de papusi pentru copii, credeam ca mereu voi merge doar acolo, dar gusturile se mai schimba.
Acum ma plictisesc acele spectacole care, in copilarie mi se pareau fermecatoare pline de culoare si de magie. Erau foarte frumoase.
In fine, cum spuneam, inainte sa merg la scoala ma ducea tata la arcadia.
M-a dus o data la "Galosul Fermecat", nu-mi mai amintesc despre ce era vorba in spectacol, dar cred ca mi-a placut muuult.
Cand am ajuns acasa, foarte incantata ii povestec mamei despre ce vazusem. Dar ea imi pune intrebarea capcana, "Cum se numea spectacolul?".
"Umm...umm", de colo tata imi sopteste "Bocoanca fermecata", eu foarte sigura pe mine ii spun amamei "Bocoanca fermecata!".
Mama si tata izbucnesc in ras, eu ma uit mirata la ei... "galosul" era un cuvant nou pentru mine si nu mi-am amintit de el.
Ce era sa mai fac?! Apoi imi reamintesc de "galos" si imi explica ce si cum.
Desi "Bocoanca Fermecata" suna mai bine, cred eu. :))

Comentarii