Cărţi preferate

 Mă plimbam ieri cu o prietenă prin biblioteca judeţeană, căutând ceva anume, căutam două cărţi una apărută în colecţia Raftul Denisei: Cum vrea Dumnezeu-Niccolo Ammanati, spune povestea unui tată şi a fiului său iar a doua la editua Litera Se numea Sarah de Tatiana de Rosany. Prima era împrumutată, iar a doua nu se găsesşte în bibliotecă.Bun. Cris îşi ia mult iubitele ei căţi horror sau horror psihologic, am vrut să iau şi eu ceva mai bun de citit decât Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război cu care mă chinui de vreo două săptămâni şi nu avansez deloc...tipul ăla e ofensat că nevasta sa iubeşte pe altul şi ne spune asta în câteva sute de pagini...boring. Am mai dat o raită şi am luat din raftul bibliotecii Dulce companie de Laura Restrepo tot din coleţia Raftul Denisei de la Humanitas.
   Am ieşit de la bibliotecă şi am luat-o pe centru, am luat covrigi şi plăcintă pe care i-am devorat în parc pe bancă, după care am trecut pe la librărie, am aruncat o privire printre rafturi şi am zis că plecăm, am hotărât că mai vreau o carte, şi am ales Toate familiile sunt psihotice de Douglas Coupland tot din Raftul Denisei.A avut un preţ bun şi am zis că rea nu poate fi.
  Din staţia de autobuz am început să citesc Dulce companie, acasă am continuat şi am reuşit să citesc mai mult de jumătate până la ora 22. Am devorat cartea, e una dintre cele mai bune pe care am pus mâna în ultima vreme.Mai am de citit vreo 20 de pagini după care pun recenzia pe blog!!! :D E un record personal, trebuie neapărat să învăţ să nu mă mai lălăi  cu cititul, e nasol mai ales când îţi place ce citeşti.

Comentarii