Soare pentru 2

   Sâmbăta trecută am fost din nou la teatru, după o pauză destul de lungă... ba chiar am devenit şi voluntar (al) TSO (Teatrul de Stat Oradea). Am văzut Soare pentru doi:
Autor: Pierre Sauvil
Traducerea: Carmen Mocanu
Regia artistică şi scenografia: Daniel Vulcu
Cu: Daniel Vulcu, Lucia Rogoz
   A fost un spectacol drăguţ, doar cu doi actori. Povestea se învârte în jurul doctorului  Benjamin Bertholin în casa căruia îşi face apariţia, clandestin, o presupusă fostă pacinetă, căruia medicul i-a greşit diagnosticul cu câţiva ani in urmă. Aceasta insinuează că după aflarea diagnosticului, nu a mai avut speranţă de viaţă şi a vândut tot şi a plecat în lume.
  Tânăra îi dezvăluie după câteva luni pe care le petrece în casa doctorului, cine este ea de fapt... (pentru a afla continuarea mergeţi la teatr şi aflaţi mai multe ;))
  Oricum piesa este una foarte faină, cum mi-a tot  spus în repetate rândrui pe parcursul acelui spectacol o tipă tare lipicioasă, care s-a stabilit clandestin cu scaunul lângă mine. Îmi spunea la fiecare fază haioasă printre hohote aşa-i ce faină-i?,  îi răspundeam puţin ruşinată de ochii lumii cu juma' de gură: da, da aşa-i.
  În concluzie, dacă vreţi să vă petreceţi seara la TV, lăsaţi-o baltă, şi mergeţi la spectacol, e de zeci de ori mai bun. :P
foto furată cu stil de pe site-ul TSO

Comentarii