Sănătate

 Am mers ieri la un magazin din centrul oraşului ca să cumpăr o sticlă cu apă, nu că nu aveam de unde să cumpăr apă la mine în  cartier, dar am avut o filmare, cică la casa de cultură care e în centru. Am luat un flacon cu apa din vitrina frigorifică, halal frigorifică apa era la temperatura de afară, şi m-am îndreptat spre tejghea, n-am avut mult că magazinul era destul de înghesuit. La tejghea, o vânzătoare tânără, nu cu mult mai mare ca mine tasta la casă ce cumpărase un bărbat în vârstă.Le-am auzit conversația cu o ureche, în cealaltă ascultam muzică la căști:
-Bună ziua! Spune caserița preocupată de tastarea prețurilor.
-Bună ziua, răspunde bărbatul.
-Altceva? 
-Sănătate! Îi dă bărbatul puțin iritat replica.
-Da, la toată lumea...
 Clientul își îndeasă cumpărăturile în plasă și iese, trântesc și eu banii pe tejghea și arăt flaconul cu apa, la ieșire   șoptesc un Mulţumesc, la revedere! aud parcă şi mai încet un Mersi, şi eu!


Morala: Într-un magazin cu autoservire e deprisos să îl întrebi pe client dacă mai vrea ceva  după ce și-a umplut brațele de cumpărături...

Comentarii