Leapşa muzicală

De data asta am primit-o de la Sayuki  care vrea să-mi afle preferințele muzicale. Eh, să vedem ce iese. Răspund mai jos.
1. Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum ? 
Lenka- Trouble is a friend 

2. Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost ?
Nu știu, uneori ascult de la Tokio Hotel-Do not jump când sunt în una din fazele mele proaste.Îmi vine să-mi tai venele, deși nu-s Emo :)). E ilegal să-ți tai venele dacă nu ești Emo. 

3. Ce melodie vă aduce la viaţă ? 
Asta mă motivează să nu-mi mai ling rănile.

4. Ce melodie v-a transmis cel mai puternic mesaj ?
Aaa, păi sunt ele mai multe.De obicei sunt cele care au la bază versuri de Păunescu, Bacovia sau Eminescu. Asta îmi vine în minte acum.

5. Care e cea mai veche melodie de care vă aduceţi aminte că aţi ascultat-o când eraţi mici ?
Bună întrebare. Asta ar fi. O știam pe dinafară și cântam la greu cu fetele în fața blocului. :))

6. Ce melodie aţi recomanda unui tânăr ce află că e pe moarte?
Pe asta cred că aş asculta-o eu dacă aș ști că-s pe moarte...

7. Ce melodie aţi recomanda prietenei/ prietenului care are inima frântă ?
Chiar nu știu....posibil asta, deși nu prea merge.

8. Ce melodie aţi vrea să vă fie cântată într-o seară sub balcon ?

9. Care e cea mai funny melodie pe care aţi ascultat-o ?



 Cam atat,nu? Sper. Așa, aș da mai departe leapșa  Ioanei și lui Manon. Și voi ceilalți sunteți bine veniți să jucați. :)

Comentarii