Tehnici îmbinate, culori contrastante

Nu stau mult, că-s în toiul simulărilor și mă pregătesc să zbor...bzz bzz bzz. Aaa, buburuzele nu fac bzz...
 Vroiam să vă prezint un frumos site de pictură, adică Hadella Shop, aparține unei tinere actrițe și pictorițe (orădeancă prin adopție)  pe care o apreciez foarte mult. Poate aruncați un ochi și voi ca să vă mai înseninați în zilele astea mohorâte. Intrați într-o lume ludică și plină de culoare, gingășie și abstractism ( există cuvântul ăsta? dexul zice da!). Cu tehnici îmbinate și culori contrastante.
 Despre Adela Lazăr (actrița, pictorița) nu vă spun nimic pentru că eu nu strivesc corola de minuni a lumii şi nu ucid cu mintea tainele ce le-ntâlnesc în calea mea, în flori în ochi... (din Blaga citare). Deci, intrând pe site veți afla voi singuri mai multe despre Adela și picturile ei. :)
Voi ce mai faceți? Cum merg simulările (la cei de-a 12 a mă refer)? Pentru restul, cum merge școala? Dar primăvara asta iernoasă (ăsta chiar nu-i cuvânt)?

Comentarii

  1. Ce frumos! :) Foarte dragute pisicutele astea! ^^ Mie nu-mi place deloc primavara asta "iernoasa". In loc sa fie cald si sa vina mai repede vremea tricourilor este frig. :( Scoala,profesorii sunt cruzi si ne dau teste maine si poimaine,chiar inainte de saptamana altfel care pt mine e inceputul lenevelii. Uff!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Las ca zilele astea trec repede. Nu te plange, noua ne-au dat simulari! :))

      Ștergere
  2. Am aruncat si eu o ocheada si chiar mi-a mai incalzit oleaca inima inghetata :D
    Hihi,succes in continuare la invatat!:D
    Scoala merge ok,dar debea astept vacantaaa >:)
    I hate this weather x_X

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)