Copil, cica....

E 2010, practic am 16 ani neimpliniti, da nu ma grabesc sa-i implinesc, adica pana in mai de ziua mea mai este, nu?!
Mai nou am tot auzit iar replica "esti copil", care a inceput deja sa-mi intre sub piele, cand eram un copil mai mic ma enerva, un timp m-am obisnuit, acum a inceput sa ma deranjeze iar... daca faci ceva gresit, te-ai scos, esti copil, nu raspunzi de faptele tale (dar la varsta mea te pot trimite la scoala de corectie, iar parintii pot plati scump pt. faptele tale...).
La varsta mea unii copi au deja "virtutile" bauturii, a tigarilor sau poate mai rau, la varsta mea le "incearca" pe toate, daca nu si le-au insusit deja.
Unii adolescenti, sau mai rau copii, imita tot ce vad, isi cauta personalitatea.
Putem face multe pe la varsta asta, bea, fuma, ucide, dar ce sa mai suntem copii :)) nu stim ce facem, ne place sa "experimentam" , analiza directa e preferata noastra, asa ne dam seama ce ne place, asa isi pot da adultii seama ce se va alege ca capul nostru, pot lua masuri sau ne pot lasa .
Luam exemple din toate, generatia noastra face ce altii nu indraznesc sa gandeasca. E drept, exista si indivizi care pe masura ce inainteaza in varsta se maturizeaza, dar sunt unii care "se prostesc" pe zi ce trece (aia-s iremediabili).
E drept ca uneori copii mai fac nazuri, nu mananca tot din farfurie, plang, se certa cu cine le iese in cale, fac figuri, crize, eu nu fac din astea, ei bine poate ocazional. :))
Cred ca am inteles modul unor adulti de a nu te lua in seama, cand vrei sa le zici ceva, zic ca esti copil si au terminat. Am patit-o si eu, de multe ori, sincera m-am saturat sa fiu neinteleasa (nu cred ca exprimarea e de vina), sper ca ati inteles ce am vrut sa spun in blogul asta "de copil"!!!
Apropo, maine incepe scoala si n-am chef, copiilor ca mine le-ar mai prinde bine o vacanta dupa vacanta asta :)). Se pare ca iarna vine iar...oare maine ce va fi?
Imi va fi dor de 2009, dar si ce va fi in 2010 sunt foarte curioasa. Asa ca la multi ani!
Sa incepem anul in forta si nu uitati ca "Pauzele lungi si dese cheia marilor succese!" (sau succesuri?) :) Bafta!

Comentarii

  1. da da ... noi " copii " nu putem comunica cu adultii pt k vezi doamne ... suntem copi , mi-as dorii ca domni adulti frustrati sa isi mai aminteasca din cand in cand cum e sa fii copil :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi sa fim sanatosi, restul vine de la sine, cred :)) ( bunici macar isi amintesc cu placere de copilaria lor)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)