Sunt norocoasa si recunoscatoare

Azi mi-am amintit cat de binecuvantata sunt. Am realizat ce norocoasa sunt abia cand m-am uitat la stiri si am vazut urmarile cumplitului cutremur din Haiti, acum au fost ei, in locul lor puteam fi noi... Nimeni nu ne garanteaza sanatatea, siguranta si viata.
Sunt foarte norocoasa, pentru ca acasa ma asteapta cineva cu o masa calda mereu, sunt foarte norocoasa, pentru ca acasa am pe cineva care se ingrijoreaza cand intarzii, chiar daca ma cearta si nu-mi convine, sunt norocoasa si binecuvantata.
Am dreptul sa-mi iau singura deciziile, chiar daca le iau gresite, am dreptul sa mi le "repar", multumesc Doamne pentru asta!
Sunt norocasa, pentru ca am probleme cu stomacul si nu suport prea bine fumul de tigara, chestiile astea ma tin departe de alcool si tigari.
Ma mir, oriunde am fost azi am dat peste fumatori... am vazut numai fum in fata ochilor, in localul acela "afumat", dar problemele mele m-au facut sa-mi intaresc si principiile, chiar daca "amicii" de ocazie m-au servit cu de toate, am putut sa-i refuz, cu respect si motive bine intemeiate! :)) M-am multumit cu un suc, care mi-a tulburat stomacul de asemenea, uneori nu sunt prea norocoasa in privinta lui... mi-am zis ca o sa ma apuc de fumat, doar ca sa nu simt fumul altora...dar, cred ca ma multumesc sa dau din maini si sa tusesc in loc.
Cred ca toti fumatorii din lumea asta au "ars" mai multe paduri ca toti oamenii la un loc. :))
Dupa ce am ajuns acasa am avut noroc ca mama a fost indulgenta cu mine si cu hainele mele bine "afumate" :)), uite si de asta sunt norocoasa, stie ca nu obisnuiesc sa mint si ma crede, daca as fi fost in locul ei, eu nu m-as fi crezut... dar spun adevarul! Pentru incredere sunt recunoscatoare!
Sunt de asemenea recunoscatoare si pentru faptul ca nu sunt singura persoana norocoasa. Toti suntem norocosi, iar norocul vine de la Cine nu te astepti!
Salutare!

Comentarii