Cate ceva despre goblen

Am invatat cum sa fac goblen.... m-am intepat de cateva ori in deget, mi s-a incurcat de vreo zece ori ata in material, mi-au aparut cateva noduri, am cusut si cu cateva fire, dar intr-un final am reusit, primul meu goblen, cel cu capsunica e gata.

Celalalt pe care l-am facut dupa a fost cel cu cirese.

* Am cateva ponturi si pentru voi in caz ca vreti sa incercati sa coaseti goblen, incercati modele simple, ori scris (sunt bune ca semne de carte ori pentru felicitari)

-Pnetru goblen aveti nevoie de:
mouline ( sau orice fel de ata colorata, culori diferite), etamina (material cu gauri maricele), ac (de preferat cu gauri rotunde pentru a nu va intepa).
- Instructiuni de coasere a goblenului: Goblenul se coase la fel ca un nasture cu 4 gauri, in "X".
Va sfatuiesc sa incepeti prin a coase conturul dorit(puteti sa il trasati intai cu un creion si pe urma sa coaseti), coaseti cu unul sau doua fire, apoi umpleti cosind tot in "X" la fel ca nasturii.
Ar fi de preferat sa aveti un ajutor experimentat langa dv.


Cred ca urmatorul meu proiect va fi sa invat si sa tricotez. :))

Comentarii

  1. Foarte dulci ciresele alea ... :)
    Vei fi o gospodina desavarsita!
    Nu uita sa postezi prima icoana pe care o vei realiza...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Ingere, cred ca am sa ma limitez la goblenurile mici deocamdata :) Inca nu am curaj sa ma apuc de tablouri sau icoane in goblen...dar cine stie. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. VAND GOBLEN ''LA CULES DE MERE''PRET 500 LEI.

    RăspundețiȘtergere
  4. VAND GOBLEN ''FATA CU PALARIE'' PRET 800 LEI INRAMAT.PENTRU DETALI ACESATI EMAILUL MEU CATA_FN2010@YAHOO.COM.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)