Trei visuri

Il strang pe batranul ToTo in brate, astfel trecutul mi-e clar, iar viitorul il simt mai sigur...
  
Am avut trei visuri ciudate noaptea  trecuta, in primul eram indragostita de un baiat, voiam sa stau doar cu el, dar nu stiu ce ne despartea, eram mereu departe de el .... cred ca nici in realitate n-a fost mai intens sentimentul asta pentru mine ca in vis.
  Un zgomot brusc de afara m-a trezit, cand eram in sfarsit imbratisati, ce pacat ca dupa trezire nu-mi pot continua visul....
In fine, am adormit la loc si am visat iar, eram intr-o incapere plina de catelusi cu parintii mei, mama mi-a dat voie sa iau unul mic si alb acasa, m-am uitat si la altii, dar ea numai pe acela ma lasa sa il iau... alte zgomote, trezire....
  Al treilea vis nu mi-l amintesc, dar stiu ca a fost si asta  ciudat, m-am trezit auzind-o pe vecina cea guraliva de peste drum, crezand ca ma striga mama....

L-am pus pe ToTo, arlechinul meu,  jos si m-am trezit la viata... cat despre visurile astea, am sa caut o talmacire.
 Fara  legatura prea mare cu ce am scris mai sus, va recomand sa ascultati asta.


Cantecul asta e pentru Maria ,oricine o fi aceasta, cu urarile de rigoare, la multi ani!

Comentarii