ASIMO prietenul viitorului

 Navigam liniştită  pe Internet şi am dat din întamplare peste prietenul viitorului, poreclit si menajeră a viitorului, ceea ce nu mi se pare corect, amicul acesta e un dragalaş.
  ASIMO e un îngeraş de un metru sau mai puţin, nu e om, animal sau extraterestru.
E foarte isteţ, politicos, sportiv, îndemânatic, multitalentat (dansator,fotbalist, dirijor, violonist etc.). Dacă nici până acuma nu v-aţi prins că ASIMO  e de fapt un roboţel nu ştiu ce să vă mai zic.
  Aaa, vorbeşte fluent câteva limbi, respectă şi îi place să fie respectat, călătoreşte prin lume şi îşi face noi prieteni peste tot, chiar şi in România.
 
  Aici vedeţi reclama lui ASIMO:



Iar la clipul ataşat aici îl vedeţi în vizită la noi în ţară.
Însă întrebarea care mă frămantă pe mie cu adevărat e, oare poate avea roboţelul ăsta şi sentimente? Poate nu, dar în viitor, fraţii lui posibil se vor naşte cu aşa ceva.:)

Comentarii

  1. eu lu` asta nu i-as da jucariile mele, cum faceam cu prietenii din copilarie..

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca ASIMO e mai degraba o jucarie, mai are mult de "exersat" pana sa devina "prieten", acuma e inca la stadiul de testare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)