Telecomand-ascunselea...

  Eram obosită ieri, şi simţeam că mă paşte o răceală.Acum scriu în grabă, sunt răcită dar nu pot să nu v împărtăşesc şi vouă păţania de ieri. Mi-am lăsat telecomanda pe plapumă, uitasem de ea şi am ridicat plapuma iar telecomanda a căzut între pat şi perete.Acolo spaţiu de câteva degete.
   Oricum m-am chinuit câteva minute bune să scot telecomanda dintre pat şi perete, ca mai apoi să o arunc între dulap şi perete... m-am enervat puţin şi credeam că îmi va sări ţandăra de nervi. Am reuşit în final să scot telecomanda de acolo, după ce tati a împins dulapul. Am dat de câteva ori cu capul de biblioteca de deasupra patului până când am salvat telecomanda. Să vă spun un secret, dacă nu aţi văzut stele verzi până acum să ştiţi că ele sunt verzi-gălbui şi sunt muulte,spun asta din sursă sigura, le-am văzut de câteva ori. ;)
 Have a nice day!

Comentarii