Fobii, cărţi, muzică

(prima pe ordeinea de zi) Voi  voi păţiţi vreodată să vă tăiaţi la deget să zicem şi să aveţi mari probleme, nu din cauza usturimii ci a căldurilor care vă trec când vedeţi puţin sange şi a leşinului de exemplu? Eu am în ultimii ani. Nu știu de ce, când eram mică nu aveam probeleme de gen. De pe la treisprezece ani pățesc însă mereu din astea. Știți e ca în filmul ala de pe jetix de demult, când fetele acelea se udă și e doar o chestiune de timp până să se transforme în sirene. Ei la mine e altecva, mă zgârii un pic și e doar o chestiune de timp până să văd stele verzi.
 Deși este numită (hemo)fobie, mie nu îmi e frică de sânge, mi-e frică mai nou să nu mi se facă rău când îl văd. Și observ că mă ia semileșinul doar la vederea sângelui meu, sau și dacă nu-l văd dar aflu că mi s-a luat sânge.
....
(a doua) Am aranjat biblioteca în care țin cărți vechi și noi. Vechi ale părinților și mai noi ale mele. Nu credeam că voi găsi cărți cu titluri atat de atractive acolo. Cărți bune s-au scris de când lumea (de când s-a inventat scrisul). Mi-am făcut o listă cu câteva tilturi ce sper să nu se mai umple de praf pentru că vreau să le citesc. Am omis cărțile despre fotbal ale tatei, am păstrat romanele polițiste. Același lucru am făcut și cu cărțile  de bucate ale mamei. Am păstrat câteva din ce am găsit, pe restul le-am deportat în altă cameră. Scriu aici câteva titluri ale cărților păstrate care ma imbie  să le citesc cât mai repede:

  1. Karmer contra Karmer- Rober Benton (filmul după carte a fost premiat cu Oscar)
  2. Jules Verne (câteva cărți)
  3. Vânzătorii de iluzii- V. Tincu
  4. Neinfricații- William Faulkner
  5. Calea Victoriei- Cezar Petrescu
  6. Mara- Ioan Slavici
  7. Cartierul sonor- Laurențiu Cerneț
  8. Cristalel pasiunii-Emanuel Fantaneanu
  9. Un secol de zădărnicie(vol 1 și 2)- Adele de Boigne
  10. Maigret și școala crimei-  Georges Simenon
Mai sunt  alte câteva zeci de titluri prin bibliotecă, dar e prea mult ca să le scriu pe toate.Oricum cărțile astea vreau să le parcurg cât mai curând.
....
 Vă las o melodie care îmi place mult azi.   . Îmi plac melodiile indiene, ale indienilor americani. :) Audiţie plăcută!
PAUL  SIMON, ART  GARFUNKEL - Il condor passa
   
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Comentarii