Salvat de lumină

E prima  postare din an, am petrecut revelionul, minutele ce stingeau anul trecut acasă.Mă gândem la ce am facut în anul trecut... nu am făcut prea multe se pare.În fiecare an îmi promit că voi încerca să trăiesc anul ce urmează din plin, şi în fiecare an mor neîmpăcată. Acum nu îmi mai propun nimic, spun doar că voi trăi ce mi se dă.

Motivul pentru care scriu această postare este ca să nu uit am găsit un film pe  Angelinspire  care este o adevărată comoară pentru suflet.Cel puţin pentru sufletul meu. E un site plin cu poveşti despre cum acţionează îngerii în vieţile unor oameni.Cred că sunt foarte speciali dacă acele fiinţe au fost trimise de Bunul Dumnezeu să acţioneze ori să le schimbe destinul. Nici eu nu mă simt mai prejos.Probabil că şi alţii se mai simt la fel.
 OK. am vrut să scriu de un film şi am deviat cam mult. În filmul de care zic, un tip foarte macho este trăznit de fulger şi intră în moarte clinică pentru 28 de minute. În acel timp ajunge în Rai unde i se spun câteva amănunte ce urmează să aibă loc printre muritori. Trece şi prin a doua moarte clinică.Detalii, detalii. Nu vă mai plictisesc inutil.
 Spun doar că m-a impresionat filmul şi că -Bunul Dumnezeu ţine Raiul deschis chiar şi pentru cel mai putred măr din coş.- E un fel de a zice că în Rai pot ajunge chiar şi tâlharii. Nu spun cum, asta încerc să aflu şi eu.
Ce să mai lungesc.Ataşez filmul mai jos.Vizionare plăcută!

Comentarii