Citate


Am găsit un blog scris de un nene nesuferit care încearcă în fiecare postare să spună că el e ateu, creştinii sunt înapoiaţi şi că Dumnezeu e un "mit". Nu-i scriu link-ul, n-am de gând să fac reclamă acelei persoane.M-a enervat așa de tare că am căutat citate celebre pe această temă. 

"Există două categorii de atei: cei care zic "Nu există Dumnezeu, aşa că pot face răul după bunul meu plac" şi cei care spun: "Deoarece Dumnezeu nu există, eu trebuie să fac tot binele pe care l-ar face Dumnezeu, dacă ar exista"."- Richard Wurmbrand

  Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult. -Pascal
"Dumnezeu sunt eu, tu, pământul, cerul, tot ce există pe lume. Toate fac parte din Dumnezeu, decât că noi suntem mărginiţi pe loc şi în timp, pe când Dumnezeu e nesfârşit." George Calinescu (Enigma Otiliei)
              Dacă există un Dumnezeu


Când voi lăsa în urmă numai umbra
nu spre moarte mă voi îndrepta
ci în braţele mamei mele


cum astfel fiecare ajunge
în braţele celei ce l-a născut,
cum însăşi mama stă în braţele
mamei sale care stă în braţele
mamei sale care stă în braţele
mamei sale...,
îmi închipui că dincolo e o lume visând
în braţele unei mame uriaşe


dacă există un dumnezeu
nu poate fi decât femeie
( Ioanid Romanescu din Trandafirul sălbatic)


Ultima îmi place cel mai mult, e hazlie și are o viziune nouă asupra divinității. :)

 Last update: Sunt mândră că nu m-am coborât la nivelul lui să încerc să-l contrazic în ciroba lui de nonsensuri şi aberaţii din postări. :))


Comentarii