Tumultul zilelor zgomotoase



A trecut și această săptămână, s-ar zice, având în vedere că și mâine am fost chemați la școală pentru a recupera orele pe care nici măcar nu le-am pierdut încă...ore din doi și trei mai.
Săptămâna aceasta a fost stresantă pentru mine, profesorii ne-au luat din plin, parcă au așa o satisfacție să te prindă în ofsaid (offside) și să-ți treacă o notă de toată jena încă din primele ore de școală. Nu fac mare caz de note, n-am protestat, asta e..oricum e urât să-i faci așa ceva unui elev care învață în general, pentru că l-ai prins că nu știa să răspundă anumitor întrebări destul de complicate. Vouă nu vi s-a întâmplat? Parcă unii profesori abia așteaptă să penalizeze și să sancționeze...
 Știu că fotografia e amuzantă, dar parcă așa mă simt și eu uneori, ca și cum aș fi luat un picior în gură, unul care nu e al meu :)) și nici nu realizez ce m-a lovit...dar trece repede...nu e chiar atât de dureros ca un picior.

De citit n-am mai avut timp...săptămâna aceasta a fost una foarte tumultoasă, plină de evenimente stresante, dar mi-am reactualizat și biblioteca.
Am câștigat premiul trei la un concurs de eseuri  organizat de Consiliul Județean al Elevilor Bihor în parteneriat cu Librăria Humanitas din Oradea.
Pot să mă laud și cu premiul? Sigur că pot... :))
Deşi voi pomeni doar cărţile

 Cele opt păcate capitale ale omenirii civilizate de Konrad Lorenz şi Hitler şi societăţile secrete de Philipe Valode. Plus că mi-am mai cumpărat Comedianta de Wladyslaw Reymont, la care am primit reducere.


Trebuie să recunosc, cartea aceasta are o copertă cu un design foarte frumos. Tot în cadrul acestui concurs, premianții au făcut turul librăriei, ni s-a explicat câte ceva din domeniul meseriei de librar. De la metoda de a aranja cărțile în rafturi, până la a discuta despre topuri. Cărți preferate de cititori sau chiar cărți preferate de hoți. Știați că există un top al celor mai furate cărți? Eu azi am aflat. :))  În acest top se află cărțile de religie (în librăria din Oradea) sau ghiduri practice, ba chiar și Dex-ul. Cum să furi un Dex? Cum să furi o carte, mai ales ditamai dicționarul.. și să fii pasibil de amendă, sau chiar închisoare pentru asta. Amenda e un caz fericit, chiar dacă imaginea îți va rămâne pătată pe viață.


În pozele din stânga sunt fotografii cu noile mele achiziții sau premii din concursuri...cărțile primite azi, dar și două cărți Vrăjitor și Vrăjitoare, Darul de James Patterson câștigate la postările de iarnă pe un blog, n-am apucat să le fac poze. Pe lângă ele se mai află și achizițiile mele noi Comedianta (luată azi) și Ben Hur de Lew Wallace.
Oricum, faza cu topul celor mai furate cărți mi-a făcut ziua  :))) Cărțile sunt ele importante, dar nu sunt mâncare, viața nu-ți depinde de ele...dacă n-ai bani să le cumperi...asta este, citești cărți mai vechi sau ceri împrumut.
Voi cum o mai duceți? Elevi, mai rezistați? Și săptămâna următoare va fi stresantă...dacă vă spun câtă ciocolată am mâncat din cauza asta...pff.. :))  M-am îndulcit înecându-mi amarul în cioco.
Deja abia aștept cele câteva zile libere din mai și a trecut doar o săptămână de când am reînceput școala.

Comentarii

  1. Stiu ce simti. Nu, n-am fost penalizata, desi era cat pe ce, dar e un stres continuu, si asta e doar inceputul. Nici nu vreau sa ma gandesc la cat am de invatat pentru teze. Shit. Mi-am amintit ca dau lucrare din simbolism. Viata mea, a ta, si a tuturor elevilor o sa fie extrem de solicitanta si stresanta in urmatoarele saptamani. Ne inarmam cu rabdare, carti, caiete, pixuri, foi si ciocolata. Multa. Ciocolata. :)) Felicitari pentru premii si noile achizitii. Comedianta arata super tare, iar cartile primite pentru locul 3 suna super :) Bafta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Bafta si tie si sper sa vina vremuri mai bune pentru noi elevii. :)

      Ștergere
  2. Lasa, nu te amari din cauza scolii. asa e scoala, trebuie sa streseze uneori ca sa iti aduci aminte pentru tot restul viatii :)). Las' ca trece si asta. bucura-te de momentele frumoase, iar pe celelalte uita-le. n-are rost sa suferi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mamăă,abia acum realizez cât de norocoşi suntem:noi facem recuperări după orele normale de curs.Credeam că e un chin,dar decât să mergem la şcoală sâmbăta..e super bine!

    Să ai lectură plăcută!Nici eu nu prea am avut timp să citeesc săptămâna aceasta,a fost şi la noi o săptămâna tumultoasă şi plină de teste (mai ales la geografie).Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi sunteti mai norocosi...sa ramaneti o ora in plus dupa progamul normal nu e chiar asa de rau :)
      Bafta si te pup si eu! :)

      Ștergere
  4. Ce interesant!! Nu ştiam că există un top al celor mai furate cărţi. Foarte ciudat, cum oare să furi un Dex? =))
    Şi pentru mine e o perioadă stresantă, trebuie să-mi fac atesatul şi am de dat patru teze în două săptămâni... Cred că noi am avut totuşi noroc cu profesorii, cei cu care nu avem treabă la bac ne lasă destul de lejer la orele lor. Cât despre ziua de azi, nici măcar nu mi-a trecut prin minte să merg la şcoală! :D
    Felicitări şi ţie pentru premiu(şi pentru cei 100 de followeri, acum am observat)! Cărţile arată bine, deşi nu sunt toate în genul meu. Spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Nici genul meu nu-s toate, dar stii cum e, calul de capatat nu se cauta la dinti, voi invata mai multe despre Adolf Hitler macar :)) ajuta la bac la istorie. E fain de tine ca n-ai fost chemata azi la scoala...de fapt nici eu n-am fost la scoala ca am fost la teatru, am avut treaba pe acolo ...si am primit motivare :)))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)