La culcare, Veronica! - Tove Appelgren & Salla Savolainen





E dumincă și de obicei duminica e zi de leneveală, citit, filme și relaxare. Ce tot zic? Pentru mine toate astea înseamnă relaxare.

Am primit recent de la Editura Univers cartea La culcare, Veronica!
De cum am deschis coletul, am sărit pe ea, doar că n-am apucat să vă povestesc. 
La culcare, Veronica! este o cărțulie foarte simpatică, pentru copii. E frumos ilustrată și plină de năzbâtii. 
Veronica e o fetiță  drăguță ce face parte dintr-o familie numeroasă. Și, cu o astfel de familie este aproape imposibil să fii mereu bine-dispus. Cu toate acestea, ea învață de la mama ei că multe lucruri au o rezolvare, chiar dacă, uneori întâmplările acestea  sunt moralizatoare până și pentru părinți.


Mie mi-a plăcut, chiar dacă este o carte dedicată celor mici. Cu prima ocazie o voi citi unor copii, nu știu exact când și în ce împrejurări, dar am s-o fac.

Vă las să vă mai delectați cu câteva ilustrate din carte, avertizez că sunt umoristice și hilare majoritatea dintre ele. :)





Comentarii