Hendrik de Mol și Planeta de Aur - K. J. Mecklenfeld




Hendrik de Mol și Planeta de Aur  este o cărticică de super-aventuri pentru cei mici și pentru cei mari.

Facem cunoștință cu Henrik de Mol, un băiat atipic și plin de imaginație, care trăiește cu bunicul său într-un muzeu al jucăriilor.
Nu iese din casă, are o fobie de spații largi și nu merge la școală. Cu toate acestea este inteligent și are un bogat spirit de aventură.


„Poartă-te frumos cu jucăriile tale, fiindcă e posibil ca într-o bună zi chiar viața ta să depindă de una dintre ele.“


 Însă lucrurile nu rămân pe același făgaș deoarece la muzeul jucăriilor apare o figurină mexicană care ascunde un personaj rău, stăpân peste o armată de soldați de lemn.

Figurina aceasta, fiorosul Calavera, îl răpește pe Martinus, bunicul lui Henrik și încearcă să preia controlul asurpa Muzeului Jucăriilor din Orașul Cepelor.
Henrik are acum misiunea de a-l salva pe Martinus, alături de vecina sa, Hildegard, și cei mai buni prieteni ai acestora, păpușa Wilhelmina și ursulețul de pluș Berend.

Oare vor reuși aceștia să restabilească ordinea din Muzeul Jucăriilor de pe strada Șoricelului numărul 9 și să readucă totul la normal?
Pregătiți-vă de aventură cu Hendrik de Mol și restul găștii, fie că sunteți mici sau mari. Lectura este savuroasă pentru orice vârstă.



Despre autor

 K.J. Mecklenfeld este un urs de pluș fermecat născut de Planeta de Aur.

Cine sunt eu? M-am născut pe Planeta de Pluș. Sunt un urs de pluș, fermecat de către un vrăjitor fără inimă și nevoit să îmi trăiesc viața pe Pământ, drept om. Până găsesc o formulă să mă scape de vraja asta scriu cărți pentru copii, aici, la mine, în Biroul de Plush din Olanda.
Am scris cartea de aventuri (pentru copii între 9 si 99 de ani) Planeta de Aur, primul volum din Aventurile lui Hendrik de Mol. Acum scriu Planeta de Jad, continuarea Aventurilor lui Hendrik de Mol, volumul doi din serie. Hendrik de Mol este un băiat cam ciudat care trăiește cu bunicul său într-un muzeu al jucăriilor din Olanda. Deși nu se așteaptă, se va dovedi că bunicul său a avut dreptate când i-a spus să aibă grijă de jucăriile sale pentru că într-o bună zi poate chiar viața sa va depinde de ele.
Citiți mai multe detalii despre carte și autor aici.
O puteți achiziționa de la Editura Univers, dacă vă tentează, hehe.

****

Voi ce mai faceți? 
Cum merg pregătirile pentru Bac, pentru licență?
Eu sunt cu oala pe foc de ceva vreme, dar n-am niciun chef de nimic.


Comentarii

  1. Frumos ai prezentat, scurt și de efect. Și eu făcut recenzie cărții ( http://siminastatusuri.blogspot.ro/2015/12/planeta-de-aur-aventurile-lui-hendrick.html ) și mi-a plăcut foarte mult. Abia aștept „Planeta de Jad”, sigur va fi o carte bună. Cât despre aceasta, e minunată ! Îmi place foarte mult ediția veche, prima, însă și cea de la Editura Univers e frumoasă ! Mulțumim pentru postare !
    Ei bine, eu sunt plină de treburi și teme, și de cărți ce trebuie citite, și alte probleme.
    Mult spor în toate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Yeee! Mulțumesc pufos pentru articol! Abia acum l-am văzut. Sper că ți-au plăcut aventurile lui Hendrik :-)
    (Mulțumiri și Siminei pentru cuvintele bune :-))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)