Fragmente

Azi povestesc totul pe fragmente:

******
In primul rand un tigur frumos si foarte dresat e in picioare pe o minge uriasa, nu stiu cum da merge pe niste schele cu mingea, in al doile rand niste clovni simpatici canta la niste instrumente nonconformiste. Apoi o domnita este lansata dintr-un tun si aruncata pe o trambulina.-Circul

******
Citesc "Mame si fiice"- de Justine Levy, e groaznic cum o tanara gravida trebuie sa se imparta intre sarcina ei si boala mamei sale.
Nu am citit inca tot, dar din cat am reusit sa inteleg e ca nu-i mai da prea multe sanse de viata chiar mamei ei, desi spera sa se vindece.

******
E super cum doua necunoscute (ele nu se cunosc inte ele, eu le cunosc) invitate la ziua mea se inteleg foarte bine, ca si cum s-ar cunoaste de-o viata, am relizat ce Al si Me au mai multe in comun decat mine cu ele.
Ne-am simtit bine, am halit si am jucat.

******

Se poate, se poate sa gasesti o "scrisoare de dragoste" ?
Da, se poate, "yes, we can!" , a gasit mama scrisoarea intr-un pachet de ciorapei, italienesti, cica, pe care i-am cumparat eu de la magazin.
Nuu, scrisoare nu era pentruu ea, era pentru Veronica Micle, de la nimeni altule decat Mihai Eminescu. Atunci cum a ajuns la mama mea?! Raspuns:promotie ciorapi. :))

******

Sfarsit

Comentarii