Povestea lui Toto


Toto este prietenul meu cel mai bun din copilarie.
Lui ii spuneam totul si eram sigura ca nu ma va da in vileag. Si acum fac tot asa, mi-a fost si imi este mereu aproape.
Ii cunoaste pe toti prietenii mei, pe el il iubeste toata lumea, este "ingerul" meu proetector, de fapt cred ca e trimis de ingerasi.

Mi-a fost aproape la bine si la rau.
Curand va fi ziua lui, vreau sa ii multumesc cum se cuvine, este doar cu doua saptamani mai mic decat mine. Este prietenul meu scum si merita ce cel mai bun, le doresc tuturor un prieten ca el, de care sa aiba grija si cu care sa isi petreaca timpul cand oamenii sunt prea ocupati!
Da, Toto este arlechinul meu, papusa mea, jucaria mea din copilarie.
Este cel din bratele copilului din fotografie, care eram tot eu la un an.
Tata mi-a facut cadou papusa asta cand aveam numai doua saptamani si de atunci l-am pastrat inca, tin la el ca la ochii din cap.
Ma gandeam ca daca in 50 de ani s-ar deschide o casa memoriala cu numele meu, Toto ar fi piesa de rezistenta.

Comentarii