Amintiri placute...


Astazi cand "rasfoiam" prin fisierele calculatorului am dat peste o fotografie de cand eram "de-o schioapa"...

Cred ca vreo 3 anisori aveam in poza, a fost scanata ulterior, era de ziua mea si a unui vecinut si bun prieten din copilarie, am locuit vis-a-vi cam 9 ani, eram nascuti in acelasi an, aceeasi luna si aceeasi zi, ce coincidenta,chair ca.

Era un motiv in plus de bucurie, nu exista an in care sa nu avem cel putin o fotografie de la ziua noastra impreuna.

In poza despre care vorbesc, doamna fotograf,a vrut, probabil sa faca o poza mai "aleasa"...

Imi si imaginez, cred ca a zis ceva de genul "Pup-o pe Bianca!" si va dati voi seama ce a iesit, o fotografie cu doi pupaciosi de vreo 3 anisori si cateva hohote de ras imprejur...daca as fi fost acolo as fi ras copios de mine... a, da si daca radeti, va rog nu radeti prea tare! Spun ce gandesc doar...iar acum la asta ma gandeam. :)

Comentarii

  1. Ha ha :)) Scuze , dar o sa rad inca vreo 3 minute cum fac de fiecare data cand te vad pe tine si pe Serbi cand erati mici :x Chiar ca .. ce amintiri` :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, de acord cu tine...nimeni nu rade mai bine de poza decat mine acuma :)) Love you all!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragostea nu are varsta :)):X
    ce scumpii :x
    ft funny poza:D

    RăspundețiȘtergere
  4. da da, numai ca noi am ascultat doar ce au zis parintii nostri si fotograful :) dar a iesit o poza draguta,nu? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)