Iar culori?



Saptamana asta si cea trecuta am dus-o foarte bine...la scoala, ma refer. Ieri a fost greva profesorilor si ziua Pamantului...eu am stat in casa ca o leguma si am lenevit.


Urmeaza tezele, au, mama lor!


Tata m-a cadorisit azi cu... ghciti voi... cu acuarele.


Uneori cred ca are impresia ca sunt masina de pictat. I-am sugerat sa-mi ia si o panza, ca sa ma distrez mai bine.


Am o colectie impresionanta de seturi de tempera si alte culori de apa,plus pensule pe care nu prea apuc sa le folosesc. Dar ma descurc eu.
Opera de mai sus se numeste "petuniile mamei inca vad lumina", tata mi-a zis ca puteam sa le fac mai "optimiste", ei bine, nuantele sunt de vina nu eu.
Sper ca tata sa nu ma cadoriseasca cumva cu vre-un set de pensule.
Ei bine, culorile fac parte din viata noastra!

Comentarii

  1. Vesnic creatoare sa fii daca asta simti ca face parte din tine . Faci ceea ce simti , dai viata a ceea ce simti ! Arta si / sau creativitatea apartine celui care ii da viata

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru sfat!Voi tine cont de el. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)