Gandaci, deratizareaaaaaa!!!

E descrierea fidela a unui cosmar, sa scoti niste flacoane cu suc din debara si de pe ele sa se desprinda gandaci... ce faci?
Eu am tipat si am dat bir cu fugitii, l-am lasat pe tata sa se confrunte cu ei.
Il urmaream din usa... radeam sau plangeam de spaima, ce faceam oare?!
Cert e ca am tras o spaiama buna si am inceput sa sughit pana cand m-am linistit.
Au creaturile astea ceva personal cu mine? Sau cu toata lumea?
Nu-mi plac insectele, sunt inofensive dar tot mi-e teama de ele... o fi oare vreo fobie?
Din cate am observat e o fobie generala, toata lumea tremura in fata gandacilor si a altor creaturi.
Cand le vezi strigi din instinct.
Nici carabusii aia din care faceau candva moristi nu-mi plac... imi era frica de ei. :))
Sunt creaturi vii si inofensive, dar nu-mi sunt nici macar amici.
Cum ar fi sa iti intre in cafea un gandac din ala? Cunosc pe cineva care a patit-o, a vrut sa-l inghita crezand ca e cafea. :))
Face si biata creatura o baie in ceasca aia, ce va mirati asa?
Sper sa nu mai vad alti gandaci prea repede... sau cel putin sa gasesc pe cineva de la deratizare sa mi-i scoata din cosmare. :)

Comentarii