Târgul Gaudeamus acum și în Oradea

Am o veste bună, zilele acestea se desfășoară și în Oradea Târgul de carte Gaudeamus. Sunt fericită, în felul acesta ajunge și orașul nostru o piață de carte importantă.


Eu una am trecut ieri pe acolo și am fost încântată, e un cort amplasat în parc (bine gândit, pentru că azi e zi ploioasă), cam înghesuit, dar plin de oferte atractive.
În acest târg găsiți: titluri atractive, tombole cu premii (eu n-am fost invitată să particip, chiar dacă am cumpărat cărți, mă întreb de ce, hm...), puteți de asemenea să donați cărți pentru bibliotecile rurale din țară, prețurile sunt mai mici față de cele din librărie (cumpărați direct de la reprezentații editurilor fără adaosul intermediarilor), puteți socializa cu alți cititori și multe altele de acest fel.
Chiar au prețuri mai bune față de cele din librărie. Am cumpărat ieri Plăcinta e bună la sfârșit de Alan Bradley și Risipitorii de Marin Preda. Vreau să mai trec și zilele acestea pe acolo, chiar dacă mă voi uita doar.
Găsiți mai multe detalii și aici. Mergeți? Mergeți?


Comentarii