Înainte de culcare #11, Pagini cu suflet și promovarea lecturii


De vreo trei zile citesc de zor "Crimă și pedeapsă" de Dostoievski, m-a captivat, dar, ca de obicei stau prost cu timpul. Mă veți întreba de ce, doar e vacanță?!, ei, din varii motive...
Până acum Dostoievski m-a purtat prin cele mai întunecate unghere ale orașului Sankt Petersburg alături de stundentul Raskolnikov și de cei cu care interacționează acesta. Cartea te vrăjește, te fascinează și îți lasă impresia, în doar 70 de pagini - cât am citit până acum, că îi cunoști pe oamenii din carte și că te plimbi cu ei prin mohorâtul oraș.

Voi ați citit? V-a plăcut?
Ce mai citiți voi înainte de culcare?

Acum, să trecem la alte chestiuni la fel de serioase. Mi-a șoptit o păsărică un lucru foarte important. În mediul online, al bloggerilor iubitori de carte, e forfotă mare. A apărut o nouă inițiativă care promovează lectura. Găsiți detalii despre Pagini cu suflet pentru fiecare aici. Eu m-am alăturat și aștept să văd ce va ieși.
De asemenea, există o bibliotecă online cu cărți gratuite, vă invit să aruncați un ochi pe Bibliocărți.

Comentarii

  1. Am auzit atât de multe lucruri bune despre Dostoievski încât trebuie să-l încerc și eu ... și asta cât mai curând! Dacă tu spui că stai cam rău cu timpul nu te mai nominalizez, dar poate vrei să arunci un ochi aici: http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2014/09/leapsa-back-to-school.html ^_^. Dacă îți place și ai timp chiar te rog să o iei, dar dacă ești ocupată nu e nici o problemă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca-l și tu pe Dostoievski, mai mult ca sigur o să-ți placă.
      Mulțumesc pentru nomializare, dar cred că de această dată voi refuza şi sper să nu te superi, simt că trebuie să mai scriu și altceva înafară de lepșe o perioadă, au fost cam multe provocări pe blog în ultima vreme. :)

      Ștergere
  2. Uiuiuu, coperta aia ma înspăimântă. Cum poti sa citești asa ceva înainte de culcare? Glumesc. :)) Am auzit multe de autor, mai ales in reclamele televizate, dar nu am citit nici o carte scrisă de el. Cred ca ar fi cazul.
    Eu m-am apucat de Hotel Transilvania, am citit 44 de pagini, dar momentan nu prea înțeleg mai nimic. Cand imi voi da seama despre ce e vorba, voi posta un "Inainte de culcare #3".
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madeline, am sa te rog sa scrii link-urile postarilor 'Inainte de culcare' la articolul provocarii, asta daca doresti sa iti trec postarile in lista. Mersi si lectura placuta! :)

      Ștergere
  3. Sunt curioasa ce parere o sa ai cand o termini :) Personal, cred ca este una dintre cele mai bune carti scrise vreodata de oameni (nimeni si nimic nu-mi va schimba parerea) iar daca la finalul cartii esti de partea lui Raskolnikov, inseamna ca nea' Dostoievski si-a facut treaba bine. Si in cazul in care iti place, recomand Fratii Karamazov (in cazul in care nu ai citit-o) de acelasi minunat autor.

    Lectura placuta iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna!
    Te invit la un concurs pe blogul meu: http://jacqlineveve.wordpress.com/2014/09/01/concurs-back-to-school/

    Cu drag,
    Jacqline

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt curioasă cum ți se va părea Dostoievski. Deși toată lumea îl recomandă, nu l-am încercat până acum.

    PS: Ai primit o leapșă aici. :D
    http://mybookbasket.blogspot.ro/2014/09/the-asking-books-tag.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)