Înainte de culcare #2



Cât a trecut de când n-am mai scris pe aici? Destul !
Vin Paștile și toate sunt în pregătire, case, mese, trupuri și cel mai important, suflete.
Cu toate acestea, nu mă rup de la vechile obiceiuri, așa că citesc. Azi am primit cartea premiu de la Goodread, livrată de Libris. Am fost aleasă Redactorul lunii pe Goodread în martie pentru articolul 15 motive să te întâlnești cu o fată care citește, cadou de 8 martie pentru toate conițele cititoare. :)
Aici este fotografia cu dovada, hehe!
Am ales ca premiu cartea Un veac de singurătate a lui Marquez și abia aștept să mă apuc să o savurez!!!


În aceste seri am citit și voi citi și în această seară Tiger Lily  de Jodi Lynn Anderson. Roman young adult, grup țintă - adolescenții.
Tiger Lily este o adolescentă băștinașă rebelă, fiica adoptată de vraciul Tic Tac. Nu reușește să se integreze prea bine în trib și este privită cu suspiciune de majoritatea viețuitorilor, singura ei prietenă fiind tăcuta zână Clopoțica, cea care ne și spune povestea fetei.
Până acum sunt tot felul de intrigi și aventuri interesante în carte, o căsătorie din promisiune și iubire platonică. Recenzia o veți citi pe Goodread.

Voi ce citiți? Cum sunteți? Dor de vacanță?


Comentarii

  1. Vacanțăăă! Vacanțăăăă! Când știu că urmează școala, uff, mor! Lecturi plăcute și mult spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări, Bianca! Am auzit numai lucruri bune despre "Tiger Lily". Lecturi plăcutee! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)