Decembrie cu gânduri bune



Ce mai faceți? Eu sunt bine, trec mai răruț și pe aici pentru că sunt destul de distrasă și peird vremea prin alte părți. Vă povestesc așa, în mare, ce am mai făcut.

E decembrie și miroase din ce în ce mai tare a iarnă. Da, afară e frig. Atât de frig încât de câteva ori aveam impresia că îmi vor degera degetele, deși trăiam cu ideea că nu voi simți vreodată frigul la o astfel de intensitate. Brr.. îmi uitasem mănușile acasă, să îmi fie învățătură de minte.

Mi-am luat și eu geacă din aia groasă, trendy cum poartă toată lumea, până când am realizat că are prea multă lume geacă din aceea...și frate, când am văzut că o poartă și băieții...mi-a cam tăiat elanul. E model ca acesta, doar că fără blăniță, e călduroasă și acoperă fundul, a zis o colegă că dacă geaca îți acoperă fundul, face toți banii. 😄

Geaca încă îmi place, mă enervează doar faptul că e un soi de model unisex...asta este. Măcar ține bine de cald inclusiv la fund.

Luni a ajuns curierul și am primit un colet doldora de cărțulii și reviste ilustrate de la editura Vellant, voi scrie recenziile pt Goodread. Prima a fost publicată aici. N-am mai scris recenzii pentru reviste și cărți ilustrate până acum, dar totul are un început. Am să povestesc și pe aici câte ceva, curând. Am să vă dezvălui din ilustrații.

 În Oradea e în desfășurare Târgul de Crăciun, m-am înscris și eu ca voluntar fotograf.Prilehj cu care scot DSLR-ul din casă pe un ger strașnic. Eu care de lene folosesc camera aia foto de la telefon în general.  De asemenea e în desfășurare și un concurs foto, dacă vreți să mă ajutați, dați un like la fotografiile mele: aici, aici și aici.

Am mai surprins și alte cadre care îmi sunt dragi. Vă arăt câteva:











Când s-a deschis Târgul a fost o îmbulzeală de să te ferească sfântul, dar și un frig.. din fericire decorul și distracția au meritat. Oricum, merită să vă faceți drum prin Oradea în perioada aceasta. 🎅🎄🎅 Capul de afiș, în opinia mea, rămâne tot caruselul. E vintage și simpatic, iar desenele de pe pălărie sunt din România. 😊 Merită să veniți să-l vedeți, în plus vă puteți da în el indiferent de vârstă.

Să revenim iar la cărți. 📖  Momentan citesc De ce este România altfel?  a lui Lucian Boia. Încă nu am deslușit misterul, de ce e altfel? Altfel comparativ cu ce?  Abia aștept să o termin, e faină, are multă istorie și explicații  ale faptelor istorice. De multe ori ce trăim noi azi sunt repercursiuni ale acelor fapte istorice. Știați că prima Constituție a României, adoptată în 1866 pe vremea lui Carol I a avut ca model Constituția belgiană?!
Eu n-am știut...sau poate mi-a scăpat. 😰

Decembrie este luna în care primim cadouri, dar mai presus de asta, mi-am dat seama că e fain să și faci cadouri, mai ales dacă le faci din banii tăi, hehe. 😄😄 Pe lângă asta, mi-e dor să fac voluntariat.

Voi ce planuri mai aveți? Ce aveți în lista de lectură? Ce plănuiți? Ce face din această perioadă una specială pentru voi?

Comentarii

  1. Ce postare drăguțăă! Şi noi avem tot felul de chestiuțe drăguțe în oraşul unde stau eu (în Târgu Mureş). Acum aproape o săptămână s-a deschis iluminatul din centrul oraşului, admir de fiecare dată bradul imens de Crăciun, împodobit cu cele mai frumoase globuri (uriaşe, bineînțeles!) şi luminițele străluciroare, care ne oferă atmosfera Crăciunului!

    Faci nişte poze minunate! Ce aparat ai? Eu am un Nikon Coolpix, cu 16 mpxl, dar sunt mulțumită de el, face poze frumoase!

    Pupici, îți doresc spor în tot ce faci şi lecturi frumoase! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crăciunul și atmosfera sunt frumoase oriunde. :D
      Mulțumesc pentru apreciere! Aparatul meu e un Canon EOS 1200 D, e pentru începătpori, dar e simpatic și îmi place cum face pozele. :D

      Îți doresc să ai parte de lecturi cât mai faine!! <3

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)