Bat campii

Inca fabulez, ma doare sufletul sa revin pe pamant.
Ca sa pot "visa" mai bine, imi fixez ochii asupra unui punct, de preferat unul aflat pe podea si ma uit acolo, timp in care gandul imi e total in alta parte... oamenii ma pot numi trista, melancolica, neatenta sau pur si simplu fara vointa. Dar ce stiu ei....
In ccalatoriile cu parintii, ma tolanesc pe bancheta din spate ca un ghemotoc, inchid ochii si in cele din urma dorm.
Printre fragmentele de atipire ii aud pe parinti facand reprosuri la adresa "visarii" mele, dar ce stiu ei...
Am auzit ca un savant era lasat sa doarma mult, pentru ca in acest fel isi "visa" inventiile, mai stii, poate ca sunt si eu o savanta, sau poate ca imi place doar sa visez, fie cu ochii inchisi ori deschisi.
Asa ca nu ma luati in seama, am sa mai bat campii o vreme cu ochii mintii.

Comentarii