Prajiti, bronzati, transpirati...

Se arata o dimineata placute, singura problema e ca a trebuit sa ma trezesc devreme, la ora 8,00... vai de mine!
  M-am trezit, desi eram tare obosita de la calatoria de ieri cu parintii la munte, ca lor le place sa tot mergem, ca de, o data-i vacanta si concediu...
 In fine, planuisem de mult si aceasta iesire cu grupul, la iarba verde. Din fericire vremea a tinut cu noi si a fost cald, din nefericirea vremea n-a tinut cu noi si a fost un pic prea cald.
Drumul a fost scurt si plin de hopuri, pe sosele, ne-am leganat putin, dar a fost nostim.


Am fost destui, ne-am jucat, bronzat, transpirat (ca niste caini) ...
 Am pregatit mancarea, fiecare a contribuit, cativa au jucat carti in timp ce altii adunau lemne de foc, apoi s-au indurat sa aprinda focul.
 In timp ce am pregatit si mancat nu au fost evenimente notabile, ei bine, doar niste caprite s-au infruptat din ce au gasit si ele la indemana nesupravegheat, au fost tupeiste si nefiresc de viclene, nici nu ne-am dezmeticit bine si au si inhatat slanina.
Din fericire razboinicul luminii, unu' cu un par in mana, a fost pe faza si ne-a salvat ceva din clisa. :))

Comentarii