Suflete nevinovate

Sper sa va placa desenul meu, e o reproducere a copertei cartii "Mame si fiice" de Justine  Levy, pe care am citit-o de ceva vreme si mi s-a parut foarte interesanta.
 Cum spuneam si in "Fragmente", tanara Louise, o viitoare mamica, se imparte intre intre viata ei si vizitele facute la spital mamei sale bolnave de cancer.
 E constienta ca isi va pierde mama intr-o zi si asa se si intampla... desi ea spera ca mama ei sa traiasca sa o cunoasca pe Angele, nepoata ce urma sa se nasca.
Desenul meu e  reproducere in care am adaugat propria-mi viziune.

P.S. Azi am vazut stiri noi despre maternitatea Giulesti, a fost un accident, nimeni nu a vrut sa se intapmle asa ceva.
S-au facut statistici, expertize, anchete, au dat declaratii, totul e clar...dar cine le va putea aduce bebelusii, acele suflete nevinovate, inapoi parintilor lor?! Nimeni, nu-i asa?
Mai bine sa prevenim decat sa sesizam.

Comentarii