Vive la Rene!

Azi tac.... de fapt vorbesc... (am pus link-ul melodiei in playlist-ul de pe blog, sper sa-l savurati)
M-am plimbat (ieri) cat pentru doua zile, prin centrul orasului, prin parc si pe la cetate.


In parcul de langa cetate un tip facea niste poze artistice , avea doua modele, imbracate, accesorizate, etc.
Am facut si noi poze (eu cu Ruxi), am fost rugate sa ne ferim din background-ul fotografiilor lor... ne-am ferit si ne-am vazut de ale noastre.
  Mai facem cateva ture si poze,dupa care dam iar nas in nas cu ei... mai, da parcu-i mare, cum reusim?
De data asta, una din fete mai sumar imbracate statea pe o banca, initial s-a asezat pe burta, a fost pusa sa se ridice, stand in patru labe... cu fundul in sus, saraca, abea rezista, fotograful o indemna sa-l ridice mai sus, ea se chinuia din toti rarunchii sa nu se rastoarne.
Si totusi, cand mergi in parc incerci sa iti faci poze ca in  parc, nu lafaita pe banci, Oricum ,vive la rene! (ca ei stiau)
  Ca sa nu stam gura-casca, eu cu Ru ne-am dus la tasnitoare sa umplem un flacon, avea un jet de aproape un metru, cum sa bei asa? :))
  De acolo inca ii vedeam pe cei trei, dar pentru ca avem bun simt ne-am vazut de treaba noastra, ne chinuiam sa prindem picurii de apa. Cum ajunngea mai multa pe noi, am izbucnit in ras, toti din jur chicoteau nitel.
  Pana si fotograful se uita la noi zicandu-si probabil "ce-o fi si cu alea?", alea erau distrate.
   Un pici  de vreo 12 pri 13 ani ne-a uimit cand am vazut ce usor a baut apa de acolo... noi nu aveam curaj.

Comentarii

  1. ce tare...frumos miros al vacantei redescopar prin postarile tale...sa stii ca te citesc cu mare placere :)))

    te invit la o leapsa...direct pe http://fiore-turay.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, pacat ca se cam duce vacanta...dar ma bucur ca iti place ce si cum scriu! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)