Copii ce nu stiu sa rada

 Azi sunt serioasa, ascult melodii triste si sunt melancolica... da, copilul pentru care putini aveau sperante si-a amintit. Ce sperante zici?
Sperante de viata... pentru un (fost) copil bolnavicios care nu radea nicio data.
O fosta vecina a pus putin praf usturator pe rana mamei si a intrebat-o cand a vazut-o cu mine in brate, eu bebelus fiind pe atunci:
"- Copilul asta nu rade niciodata?!
-...."
  Nu, nu sunt amintirile mele, sunt ale mamei. Si da, de la ea le stiu.
Daca vreti sa ma doborati, sa stiti ca nu am sa ma dau batuta cu una cu doua, nu m-am dat atunci, copil bolnav fiind, nu ma dau nici acum mare si sanatoasa!

P.S. am mai vazut destui copii care nu stiu sa rada in ultima vreme...si e si mai trist.

Comentarii

  1. Da, disa, am invatat, acum poate rad prea mult... de fapt trebuie sa recuperez,nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si zambetul dar si lacrima arata partea cea mai frumoasa din noi...asa ca razi si ramai copil :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine zici.Multumesc de sfat! Am sa incerc sa raman cat de copil pot. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Adaugă un comentariu. Nu uita de bunul simț ;)