Prieteni sau pisici

 Azi mi-am amintit care imi sunt prietenii, sau care nu-mi sunt...
  Toti se pitesc pe unde pot, ori sunt dusi, cartierul e pustiit de aproape toti cei pe care-i stiu si-mi sunt apropiati, iar eu raman singura parasita cu internetul, ori cu vreo carte. Trebuie sa ma milogesc de careva sa iasa la plimbare, apoi realizez ca nu avem prea multe in comun... unde sunt cei ce au ceva de zis, nu-i gasesc nicio data?!
update: ei sunt deosebiti.

 ***
 Acum ca nu mai canta alarma imi canta o siameza, o pisica siamez cu o voce groasa asemanatoare cu cea a unui bebe suparat.
 Ma enerveaza, in fiecare noapte e in gradina sub geamul meu si miauna, o fi in calduri ori o fi vreun el cautand pe cineva.
 Oricum ,pisica e mai cooperanta decat alarma, cu un "Shitz!" o fac sa taca, cel putin pentru o vreme.

Comentarii